سخن روز /
پیام تبریک مدیر تعاون روستائی آذربایجان غربی به رئیس جمهور منتخب آقای دکتر پزشکیان
1403/04/20
مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در پیامی، پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. 
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستائی آذربایجان غربی، در پیام تبریک مدیر تعاون روستائی آذربایجان غربی خطاب به مسعود پزشکیان آمده است:
 بسمه تعالی خدای متعال را شاکریم که انتخابات 15 تیر ماه 1403، تجلی دوباره مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و با وجود تمام تلاش‌های دشمنان قسم خورده این ملت برای تحریم انتخابات، حماسه‌ای دوباره در کارنامه جمهوری اسلامی ثبت شد. بار دیگر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شد و پس از شهادت رئیس جمهور شهیدمان شهید آیت‌الله رئیسی، امور کشور بدون هیچ اختلالی پیش رفت و پس از مدت کوتاهی، انتخابات باشکوهی در دو دوره، با حضور و مشارکت مردم عزیزمان برگزار گردید. از تمام ملت ایران به خصوص کارکنان شبکه بزرگ تعاون روستائی که در جهت افزایش مشارکت در این انتخابات تلاش کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم و انتخاب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به ایشان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم به برکت ماه عزاداری سیّد الشهداء علیه‌السلام موفق و موید باشند.
 میرجمال ساداتی
تعداد مشاهده خبر83 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal